Thursday 28 March 2013

Vad gör ni i påsk?


Jag ska gå på konstrunda! Jag ska bl.a. besöka Maria i hennes fantastiska atelier i Sävedalen.
Konstrikets facebooksida kan ni läsa mer om vilka konstnärer som ställer ut och var ni hittar dem.

 

Jag kommer också att jobba hårt med webbutiken så att den blir klar och fler än jag själv kan se alla fina garner och tillbehör som kommer att finnas där :)
Och så ska jag påbörja en ny stickning - en islandströja / kofta ska det bli i härliga garnet Navia trio. Just nu lutar det åt en Idunn från Knitty (men det kan hinna ändra sig många gånger innan jag har bestämt mig...)

En riktigt Glad Påsk önskar jag er alla!

2 comments:

tavelhus said...

Välkommen kära vän! Tack!

frisky frog said...

Man ser fram mot den där butiken. =) Jag hoppas att du får en härligt, kreativ påsk!
/kraaam