Tuesday 3 December 2013

Syfestival i Höganäs!


              
                             
Helgen den 17-18 maj kommer Magasin Duett att medverka på "Stickfestival i Höganäs" anordnat av
 Lena´s garn. Jag kommer att ha med mig varor till försäljning från butiken och på söndagen kommer jag även att ha en workshop "Flerfärgsstickning med lyfta maskor". 
Nedan följer mer info från Lena angående plats, tider och boende. Så passa på att anmäla er så länge det finns platser kvar - anmälan görs till petra@magasinduett.se eller lenasgarn@telia.com

Lördagen den 17 maj  kl. 16.00 – ca 21.00 börjar helgens festival.

Plats: Tivolihuset i Höganäs Östra Parkgatan 2

Under dessa timmar blir det mannekänguppvisning av höstens nyheter för både vuxna och barn, buffé med vin/öl eller vatten ,försäljning av garn, mönster, knappar och mycket mer. Utlottning av massor av fina priser på era inträdesbiljetter.

Priset för allt detta är endast 325: -

Söndagen den 18 maj 10.00–15.00 fortsätter vi festivalen.

Under dessa 5 timmar kan man både gå olika kurser och handla. De som kommer på lördagen har företräde på söndagens kurser. Begränsat antal platser.

Boende för er som kommer långväga kan jag rekommendera

Det finns även ett par rum på Hotell Köpmangården där jag har kunnat förhandla om lite bättre pris. Dessa bokas genom Lena så långt det räcker dock senast Januari 2014

No comments: