Sunday 24 January 2010

Besök i Stockholm

För 25 årsedan var jag och Majken på modemässan i Stockholm - nu i helgen var vi på Formexmässan tillsammans - jag är ganska säker på att det inte dröjer 25 år innan vi åker på mässa tillsammans igen!


Vi träffade också Makiato på mässan och jag fick tillfälle att köpa de fantstiskt fina tvätt/förvaringspåsarna som säljs på FixaStilen.


På tågresan och på kvällarna hos min svägerska blev det virkade vantar i Silk garden sock - mönstret kommer från bästa Stickfrossa!

6 comments:

makiato said...

Hej och tack för senast - det var ju så roligt att ses igen! Hann du virka klart vantarna på tågresan?! Jag är imponerad. Nu kan du ju ta fram restgarnerna och se vad du kan göra av dem... Tack för snofsigt inlägg! :)

Helena said...

Fanns det några spännande valutor då:) Du verkar ha haft en härlig helg! KRam

Anna said...

Så härligt att vara på äventyr i Stockholm! Avis!

Compact Garden said...

Åh vad jag önskar att jag var en liten myra som fick följa med på mässan...förstår att det var en häftig upplevelse..Kram Anne

VirkStina said...

hej!du har en award hos mig!

Anonymous said...

Fina! Håller också på med ett par vantar:)(som du vet)//freja