Saturday 25 April 2009

Härliga inköp hos Karma

Igår var jag på Karma för att köpa present till min svägerska som fyller 40 (hon ska få två lyxiga kit med Knitpro-stickor!). När jag ändå var där...kunde jag ju inte låta bli att köpa med mig några presentnystan till mig själv också. Soft silk i en härlig ljusblå färg ihop med Kid silk haze i samma färg - det är en fantastisk kombination att sticka med! De garnerna ska bli en Annas axelvärmare.
Jag köpte också ett nystan benvitt Soft silk som tillsammans med mitt vackra presentgarn med pärlor ska bli en randig sjal.

5 comments:

Efwa - Medea said...

Vad fint det ser ut!! kid silk haze är verkligen härligt och tillsammans med soft silk säkert alldeles underbart.
/efwa

Dödergök said...

Vilka vackra färgkombinationer, otroligt vårigt och glatt men ändå vilsamt!

Anna said...

Så härliga högar! Det blå kid silk är ju helt fantastiskt!

Kristina said...

Jag gillar också dina fina högar! Det ljusblå blir särskilt bra på sommaren, tror jag. Passar toppen både till vitt och grönt som är favvofärger för mig på sommaren.

Linda said...

Vilka underbara färger och garner.. Suck!