Thursday 16 January 2014

Magasin Duett vinter/vår 2014




Nu har vintern kommit till Göteborg och jag sitter med min planeringskalender för årets tre första månader - här kommer en liten presentation av var du kan träffa Magasin Duett den närmsta tiden:

6 februari:
I samband med att Kulturhuset Kåken har premiär för sitt Slöjdcafé kommer Magasin Duett att ha årets första Öppet Hus kl.14-17.15. Därefter kommer jag att gå till Kulturhuset och fika och sticka - hoppas att ni följer med!

20 februari
Även denna torsdag blir det Öppet Hus kl.14-17.15 i samband med Kåkens Slöjdcafé.

28 februari - 2 mars
Då tar jag med mig mina fina medarbetare Mia och Maria och åker på Stickevent till Vrigstad  - det ska bli så roligt att träffa nya och gamla bekantskaper igen, visa mina garner och stickmysa en hel helg!

9 mars
Stickevent i Borås - där Magasin Duett kommer att vara med och sälja garner.

20 mars
Öppet Hus kl.14-17.15 i samband med Kåkens Slöjdcafé.

28-30 mars
Då är jag på Stickfest i Väst där Magasin Duett hade premiär förra året! I år är jag inte med som butik men jag kommer att ha två olika workshops - än finns det platser kvar på dessa och möjlighet att åka ut till Grötö över dagen och stickmysa!

Utöver dessa datum är ni alltid välkomna att höra av er till Magasin Duett angående workshops och besök i Magasinet. Ett program för allmänna workshops under våren kommer snart att läggas ut här på bloggen och i butiken men om ni är ett gäng som vill boka en egen workshop så är det bara att höra av sig!

OBS! Som ni kanske har märkt så har bloggen numera ny adress magasinduett.blogspot.se - om ni har den gamla bloggen inlagd i era länklistor blir jag väldigt glad om ni kan ändra adressen :)
Ni kan också följa Magasin Duett på Facebook och på Instagram

/ Petra






4 comments:

Ullfull said...

Syns i Vrigstad!!/Anita

Anonymous said...

Kommer du inte på syfestivalen i älvsjö?

PetraO said...

Hej! Tyvärr kommer jag inte till Syfestivalen denna gången pga annat jobb samma helg - men jag är tillbaks igen till hösten! / Petra

Otaliga projekt said...

Härligt att ni kommer till Vrigstad. Kan man, om man mot förmodan skulle behöva mer garn, maila en förhandsbokning?
Sarah.