Friday 4 March 2011

Vår i luften!

Kallt i vinden men ändå en liten känsla av vår i luften - underbart! Sally Bazar har vaxdukstyg med fåglar och Tummelisa har vårgrönt ekologiskt mjukt ullgarn!
Torsdagen den 31 mars åker jag med Sally Bazar och Stena Line ut på böljan igen - denna gång blir temat Fågelkvitter och vårrus! Kom och pyssla med oss - resan kostar bara 99 kr och pysslet är gratis (dessutom hinner man med en liten promenad i Fredrikshavn!)

Är ni sugna på mer fågelinspiration kan jag varmt rekommendera en titt hos Kristin som har virkat de mest underbara fåglar på en pall!

En fin helg önskar jag er alla! / Petra

4 comments:

Rät&Avig said...

Såg just pallen. Superhäftig!
Har förresten stickat färdigt "Lilla Koftan" efter ditt mönster. Kul stickning och underbart lite montering...kolla gärna in resultatet på min blogg.
/Ann-Britt

Anonymous said...

Tog mig till Sally Bazar, tvärs över stan, för första gången idag. Tittade länge på den underbara vaxduken. Nästa gång vill jag ha med mig en bit hem...

Compact Garden said...

Åh vad jag önskar att jag hade möjlighet att följa med på pysselbåten...men arbetet "kallar"..I höst kommer jag att ha mycket mer tid för pyssel så jag hoppas att ni/du har lite för er då också, för då kommer jag gärna..
Kram Anne

metamorphosis said...

Vilken härlig vaxduk du fått tag på - och brickan här ovan kändes verkligen som den perfekta brickan att duka upp sommargrukosten på!