Monday 28 March 2011

En härlig helg!

 Helgen på Stickfet i Väst har varit underbar - trevliga människor, fina garner, härliga stickningar, och framförallt mycket skratt ihop med fina systrarna Anna och Karin och deras vän Guran!
Hos Stickfrossa fanns det fina sticktillbehör - jag kom hem med ny liten väska och fodral till strumpstickorna-
 ...och alldeles, alldeles underbara knappar som levererades i prickig liten påse!!!

 Hos Oops fanns det glada smycken i Petrafärger och prickiga stickmarkörer!!!

 Hos Nysta och Hamilton köpte jag bl.a. fint fluff från Debbie Bliss och Nytt garn från Noro!
Sist av allt vill jag visa utsikten jag vaknade till på lördag morgon - vackert solljus genom spetsgardin på underbara ön Grötö!

8 comments:

Anonymous said...

What amazing buttons! I envy you! :)

Nilla K said...

Sickna fina grejer, härligt härligt!

Rät&Avig said...

Verkar som att du haft en jättetrevlig helg. Inspiration är aldrig fel!
Ååååå jag är såååå avis på alla som varit där...!
Nästa år ska jag boka in ALLA trevliga event! Så det så!
/Ann-Britt

Efwa - Medea said...

Ååh vilken färgglädje!

Bea Haugerud said...

Åh min knapplåda ropar ; Vill ha !!! Jättefina !

Janette Millbom said...

Ser helt underbart ut alltihopa! jag är lätt avis ;-)

Metta said...

Ja, verkar ha varit en helt underbar vistelse på Grötö. Så mycket fint du fick med dig hem!

Susilull said...

Vilka härliga inköp! Förstår att helgen varit bra, kul att solen var framme på lördagen!