Monday 24 January 2011

PetraO och Sally Bazar åker västerut!

 






Nu på torsdag ska jag och Sally Bazar åka med Stena Line till Danmark över dagen och pyssla med de passagerare som vill! Båtbiljetten betalar du själv (ca 260 kr) men workshopen ombord är gratis! Temat kommer att vara - Hjärtan !  Båten går kl. 9 på morgonen och är i Göteborg ca 17.30 igen. Ca 1 timmes pysslande på ditvägen och 1 timme på hemvägen.
Är du pysselsugen, har en ledig torsdag och bor i närheten av Göteborg - häng då med. Mer info hittar du här och här!

4 comments:

miastick said...

Å vad kul! Mycket bra gigg :)

Ina said...

Kul grej!

Call design said...

Nu blir jag så ledsen, för det hade varit så kul att följa med.
Började jobba efter en veckas semester idag, så jag vet inte om chefen släpper mig på torsdag.
Jag hoppas att ni får en skön tur och att det kommer fler chanser i framtiden!

Alexandra said...

vad härligt de hade vart - hoppas ni får en kreativ & glad resa =)