Friday 13 February 2009

Utmanad


Jag har fått en utmaning av Eva att visa bild nr 6 i den 6:e mappen i datorn. Där hittar jag en härlig sensommarbild på en skön kille som håller på med street art - åh vad jag längtar tills asfalten är så där härligt torr och luktar sommar när det kommer regn!
Jag har sett att utmaningen varit runt på många ställen så jag skickar den inte vidare till nån speciell, den som har lust får gärna utmanas - reglerna är:
* Gå in i din mapp Mina bilder
* Välj därefter den sjätte bilden i den sjätte mappen
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den
* Invitera sex nya bloggare att vara med på utmaningen
* Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade

3 comments:

Kristina said...

Alla hjärtans dag och en sådan gullegris på bild. Kram mitt hjärta!

Eva i Stäket said...

Vilken liten söt konstnär!
Snart är det vår och alla gatukonstnärer kan komma fram igen!

Anonymous said...

åååå!vilken gullunge.så söt ee han!!!vad heter han??