Monday 10 November 2008

Paket och muddar!

Idag är jag hemma med sjuk lillkille och sviter av vinterkräksjuka...
Jag har suttit matt i soffan och virkat muddar av vackert Norogarn och funderat på vad jag ska sticka av Heavens hand i underbar grön. Kanske blir det en Annas shawl.

Mitt i detta kommer posten och i brevlådan ligger en liten prickig ask med de allra vackraste pärlemorknapparna, de turkosa passar så där löjligt bra till muddarna och jag har ju ett nystan kvar... Tack Anna, det här var precis vad jag behövde denna gråa trista dag!

9 comments:

Sillen stickar said...

Asså den där Anna Ho e fantastisk!
kram å krya på dig!
Cilla

Janette Millbom said...

Vilket underbart noro! någon dag snart ska jag med köpa ett sånt :-D kanske som belöning när jag pallat 2 veckor utan ordentlig mat? ;-)

Kristina said...

Muddarna är underbara och de turkosa knapparna skall vi inte tala om...! Åker till Irland imorgon!

Efwa - Medea said...

Åh vad vackra färger. Vilket nummer el. namn har Norogarnet??
/Efwa

Anna said...

Vilken tur att knapparna passade till det där fina garnet du köpte för ditt presentkort!

Helena said...

Underbara färger! Stackars dig som fått vintersjukan så tidigt, krya på dig!

tavelhus said...

Kul att du piggnat till min vän!
m

frisky frog said...

Hoppas att ni mår bättre nu. Noragarnet är hur snyggt som helst, vilka färger!
/Kram

Anonymous said...

Norogarnet är helt FANTASTISKT! O knapparna... Rena terapin.