Wednesday 18 June 2008

Varvpeppare!

Alltså nu kanske ni tänker "När har hon egentligen tänkt sticka klart de där sockorna..." Men nu är det inte det som är grejen, utan den fantastiska "varvpepparen" som jag fick av Cilla idag i ett litet kuvert i brevlådan! Jag har nu suttit och tittat på fotboll och stickat för glatta livet och varje gång jag rundat varvpepparen så har jag speedat på lite extra så där som man gör om någon står och ropar "Heja!" Så snart ska ni se att jag är färdig med mina sockar - tack vare denna fantastiska uppfinning! Tack SuperSnällaCilla!

3 comments:

Ulla said...

Så kul grej.
Vardagspsykologi när den är som bäst.Bra att ha vänner som både är kloka och humoristiska.
Ulla önskar dig en fin midsommar

Janette Millbom said...

Nä men gu så kul! :-)

miaring said...

Hahahahaha, det var den roligaste grej jag sett på länge!