Monday 31 December 2007

Gott nytt år och sockklubb!


Idag är det nyårsafton och jag sitter hemma med kass mage och lätt illamående... Men då är det ju tur att man har gått med i en härlig sockklubb och har ett fint gult garn så att man kan sticka Monkeys för glatta livet! För övrigt har vi laddat inför kvällen med Ramlösa och två videofilmer (det kan låta som värsta misären men känns faktiskt helt ok - förutom att vi inte är med våra goda vänner som nu förbereder en härlig fisksoppa!)

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla!

4 comments:

miastick said...

Å vilken härlig, våraktig gul färg! Krya på dig!

Anna said...

Krya på dig vännen!
Perfekta färgen!
Kram och ringer senare.

Helena said...

Vad tråkigt för dig att vara sjuk på självaste nyårsafton. Men med den underbara gula färgen så mår man väl bättre bara av att få sitta och sticka lite eller?
Är snart klar med tröjan men kunde inte låta bli att börja på mina Monkeys och hurra det går jättebra än så länge!
Kry på dig å gott nytt år!
Kram Helena

Anonymous said...

Gott Nytt Ar till dig Petra och hoppas du mar battre idag.
Dina monkeys ser kanon ut. Harlig gul farg. Mina senaste sockor var i just den gula, blir glad av att bara se dem.
Langtar och vantar efter att garn till mina monkeys skall anlanda i dagarna. Hur kan man vara sa o-organiserad att inte har sockgarn hemma nar sock klubben startar????
Skot om dig. Kramar
Mari