Sunday 11 February 2007

Boktips!

Jag såg precis att Bonniers stora bok om stickning (som är en guldgruva där det står nästan allt man kan behöva veta om stickning) är med på årets bokrea - för bara 99 kr kan man köpa den fraktfritt på Bokus så passa på. Själv köpte jag den för två veckor sedan för 249kr på samma ställe...
Om ni ändå ska beställa bok och tycker om smarriga desserter så kan jag varmt rekommendera Två systrars söta - som är en fantastisk kokbok som gör att man vill baka kakor och desserter hela tiden!

Petra i ett vinterkallt Göteborg

2 comments:

miastick said...

Visst är det underbart med bokrea, med rejäla stickböcker i? Jag har beställt Bonniers-boken och flera andra från adlibris. De har också fraktfritt om man väljer en viss leverantör. Jag längtar!

Anonymous said...

Apropå ingenting, här är sidan jag snackade om i lördags: http://www.marknadsforing.se/artikel.php?visa=kommunslogans